چرا فروش فوری محصولات ایران خودرو به خردادماه موکل شد؟-راهبرد معاصر

چرا فروش فوری محصولات ایران خودرو به خردادماه موکل شد؟

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام اینکه طبق برنامه ماهانه یک برنامه فروش فوق العاده برای مشتریان درنظر گرفته ایم، دلیل عدم اجرای این برنامه در اردیبهشت ماه سال جاری را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۵ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 25
کد خبر: ۸۹۳۸۰

به گزارش راهبرد معاصر بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: فروش محصولات مطابق برنامه ریزی صورت گرفته اجرا می شود.

 

وی اضافه کرد: در سال 1400 مانند سال گذشته،‌ برنامه زمانبندی برای فروش محصولات تصویب کرده ایم که مطابق آن خودروها را در قالب طرح های فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید به بازار عرضه خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به دومین برنامه فروش فوق العاده در ابتدای خردادماه گفت: طبق برنامه ماهانه یک برنامه فروش فوق العاده درنظر گرفته شده بود اما به دلیل تاخیر در ابلاغ قیمت از سوی شورای رقابت اجرای برنامه اردیبهشت ماه به اوایل خردادماه موکول شد.

 

رحمانی با تاکید بر این که به محض ابلاغ قیمت های جدید،‌ دومین برنامه فروش فوق العاده امسال به اجرا گذاشته شد، گفت: امسال نیز مانند سال گذشته، طرح های فروش متنوعی را تدارک دیده ایم که با اجرای آن‌‌ها و عرضه مستمر خودرو، پاسخگویی به نیاز بازار و مشتریان را دنبال می کنیم./تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار